Nowy oryginalny o-ring WHT002789.
Zestaw rozrządu AUDI. Zestaw angielskiej firmy DME.
Zestaw łańcucha napędu pompy oleju AUDI SEAT SKODA VW
Zestaw oryginalnych śrub do wymiany rozrządu AUDI.
Uszczelniacz simmering simering zimering pierścień wały AUDI VW.
Układ elektryczny, zapłon
W przypadku wszystkich silników benzynowych mieszanka paliwowo-powietrzna jest zapalana przez zewnętrzne źródło. Odbywa się to za pomocą iskry elektrycznej wytwarzanej przez układ elektryczny. W naszym sklepie klienci znajdą wszelkie części i produkty, które wymagane są do naprawy czy konserwacji tego ważnego dla pojazdu układu.
Układ zapłonowy
Konstrukcja układu zapłonowego różni się sposobem uzyskiwania wysokiego napięcia, sposobem jego dystrybucji i przenoszenia, sposobem kontrolowania wyprzedzenia zapłonu. Na tej podstawie wyróżniamy cztery główne warianty układów zapłonowych - konwencjonalny zapłon cewki (SZ), zapłon tranzystorowy (TZ), zapłon elektroniczny (EZ) i zapłon całkowicie elektroniczny (VZ). Moment zapłonu jest regulowany głównie w zależności od prędkości obrotowej silnika i obciążenia. Elektronicznie sterowane układy zapłonowe uwzględniają również temperaturę silnika i skład mieszanki podczas kontroli rozrządu zapłonu.
Podstawowa znajomość cewek zapłonowych
Zasadniczą funkcją cewki zapłonowej jest generowanie wysokiego napięcia, które przeskakuje na świecy zapłonowej w cylindrze między elektrodą środkową a masą, tworząc iskrę zapłonową. Cewka zapłonowa przyczynia się zatem znacznie do niezawodnego zapłonu, a tym samym do wydajnej i płynnej pracy silnika.