Nowy oryginalny o-ring WHT002789.
Zestaw łańcucha napędu pompy oleju AUDI SEAT SKODA VW
GUMA TULEJA STABILIZATORA MERCEDES ML W166 PRZÓD
Zestaw łańcucha rozrządu AUDI VW.
SILIKON USZCZELKA PASTA USZCZELNIAJĄCA SZARA ELRING DIRKO
GŁOŚNIK VW GOLF 4 5 6 PASSAT B5 PRZÓD TYŁ ORYGINAŁ
Układ elektryczny, zapłon
W przypadku wszystkich silników benzynowych mieszanka paliwowo-powietrzna jest zapalana przez zewnętrzne źródło. Odbywa się to za pomocą iskry elektrycznej wytwarzanej przez układ elektryczny. W naszym sklepie klienci znajdą wszelkie części i produkty, które wymagane są do naprawy czy konserwacji tego ważnego dla pojazdu układu.
Układ zapłonowy
Konstrukcja układu zapłonowego różni się sposobem uzyskiwania wysokiego napięcia, sposobem jego dystrybucji i przenoszenia, sposobem kontrolowania wyprzedzenia zapłonu. Na tej podstawie wyróżniamy cztery główne warianty układów zapłonowych - konwencjonalny zapłon cewki (SZ), zapłon tranzystorowy (TZ), zapłon elektroniczny (EZ) i zapłon całkowicie elektroniczny (VZ). Moment zapłonu jest regulowany głównie w zależności od prędkości obrotowej silnika i obciążenia. Elektronicznie sterowane układy zapłonowe uwzględniają również temperaturę silnika i skład mieszanki podczas kontroli rozrządu zapłonu.
Podstawowa znajomość cewek zapłonowych
Zasadniczą funkcją cewki zapłonowej jest generowanie wysokiego napięcia, które przeskakuje na świecy zapłonowej w cylindrze między elektrodą środkową a masą, tworząc iskrę zapłonową. Cewka zapłonowa przyczynia się zatem znacznie do niezawodnego zapłonu, a tym samym do wydajnej i płynnej pracy silnika.